שנה שלישית ברציפות: שיבא בין בתי החולים הטובים בעולם

    עפר גדנקן No Comments on שנה שלישית ברציפות: שיבא בין בתי החולים הטובים בעולם

    הישג חסר תקדים למרכז הרפואי שיבא: המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek פרסם את שמות בתי החולים הטובים ביותר בעולם. גם השנה, בפעם השלישית ברציפות, המרכז הרפואי שיבא ב-TOP 10 העולמי של צמרת בתי החולים הטובים ביותר, לצד מאיו' קליניק, קליבלנד קליניק, טורונטו ג'נרל ועוד.

    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב חנניה צ'ולק, יו"ר עמותת 'עזר מציון':

    "אני שמח לברך את פרופ' קרייס ואת צוות בית החולים "שיבא" על הזכיה השלישית ברציפות בתואר אחד מעשרת בתי החולים המובילים בעולם. לצד העשייה הרפואית המקצועית, בית החולים שם דגש מיוחד על רווחת החולים והמשפחות.  אנו שמחים וגאים להיות שותפים של בית החולים בעשייה שמהותה תמיכה והקלה שכה משמעותיים להחלמה".

    הרב בנימין פישר, יו"ר עמותת 'מגן לחולה':

    "לא לחינם נבחר המרכז הרפואי שיבא להיות ברשימת עשרת בתי החולים הטובים והמובילים בעולם בשנה השלישית ברציפות. מדובר במובילות רפואית וביכולות טיפול ומחקר ברמה בינלאומית. ברכתי לפרופ' קרייס, מנכ"ל המרכז הרפואי שיבא, להמשך עשייה רפואית מקצועית למען החולים ובני משפחותיהם ושימשיכו להיות שותפים נאמנים לסיוע אמיתי לזולת ולהובלת עיר הבריאות של ישראל".

    הרב יעקב שקול, מנהל המחלקה ליעוץ רפואי – 'רפואה ועזרה':

    "ביום זה, יותר מתמיד אני חש בטוח להפנות מטופלים ל'שיבא' בידיעה ברורה שהם יקבלו בס"ד את המענה המיטבי בכל ההיבטים. ברכותיי לפרופ' יצחק קרייס, מנכ"ל המרכז הרפואי ולכל אנשי הצוות המקצועיים והמסורים, על דירוג המרכז הרפואי שיבא כאחד מ-10 בתי החולים הטובים ביותר בעולם, בשנה השלישית ברציפות, מה שמלמד על המובילות הרפואית ברמה הבינלאומית של הרפואה הישראלית בכלל ושל המרכז הרפואי שיבא בפרט".

     פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא:

    "במהלך השנה האחרונה, למול אתגרי הקורונה, התגלתה מערכת הבריאות הציבורית בישראל במלוא עוצמתה. מסירות הצוותים הרפואיים, המקצועיות הבלתי מתפשרת ופריצות הדרך במחקר, בטכנולוגיה ובחדשנות, מציבים אותנו שוב בצמרת בתי החולים הטובים ביותר בעולם. הצוותים הרפואיים הצליחו להוביל את המאבק הלאומי בקורונה, תוך קידום ומתן הרפואה הטובה והמתקדמת ביותר. אני מצדיע לכם. הישג זה הוא שלכם".



    0 תגובות